Eki - PRELOADER

Trenutno nema dodanih notifikacija

Podnesi zahtjev ČPP Chat Lokacije

06.10.2023

Javni poziv za dostavu ponuda u postupku kupovine poslovnog prostora u Sarajevu za potrebe Glavnog ureda MKF EKI i MKD EKI d.o.o. Sarajevo

Mikrokreditna fondacija EKI Sarajevo
i
Mikrokreditno društvo EKI doo Sarajevo

Broj MKF: 184546-01/10-2023
Broj MKD: D-94200-01-1/10-2023
Sarajevo, 06.10.2023.godine

U skladu sa Odlukom Upravnog odbora MKF EKI Sarajevo o davanju saglasnosti za pokretanje postupka kupovine poslovnog prostora u Sarajevu broj: 82-V.4/7-2023 od 12.07.2023. godine i u skladu sa Odlukom Nadzornog odbora MKD EKI doo Sarajevo o davanju saglasnosti za pokretanje postupka kupovine poslovnog prostora u Sarajevu broj: No 5/23-10.2/7-2023 od 21.07.2023. godine, Direktor MKF EKI i Uprava MKD EKI zajedno raspisuju:

 

JAVNI POZIV ZA DOSTAVU PONUDA U POSTUPKU KUPOVINE POSLOVNOG PROSTORA U SARAJEVU ZA POTREBE GLAVNOG UREDA MKF EKI I MKD EKI d.o.o. SARAJEVO

 

MKF EKI Sarajevo i MKD EKI d.o.o. Sarajevo, sa sjedištem u ulici Generala Mehmeda Alagića 9, Sarajevo pozivaju sva zainteresovana fizička i pravna lica pojedinačno ili grupno da dostave pisane ponude u postupku kupovine poslovnog prostora u Sarajevu, a u skladu sa uslovima navedenim u ovom Pozivu.

I - Predmet nabavke

Predmet nabavke je :

a) kupovina izgrađenog poslovnog prostora na području Grada Sarajeva (Općina Centar, Općina Stari Grad, Općina Novi Grad i Općina Novo Sarajevo);

ili

b) kupovina poslovnog prostora na području Grada Sarajeva (Općina Centar, Općina Stari Grad, Općina Novi Grad i Općina Novo Sarajevo) koji je u izgradnji;

za administrativne potrebe Glavnog ureda MKF EKI i MKD EKI u Sarajevu, u skladu sa ekonomskim, imovinsko-pravnim, tehničkim i drugim zahtjevima navedenim u Pozivu.

II- Opis predmeta nabavke

a) Izgrađeni poslovni prostor koji je predmet nabavke treba da: 

  1. je lociran na području Grada Sarajeva i ima osiguran odgovarujući kolski i pješački pristup i osigurane priključke na komunalnu infrastrukturu;
  2. je prilagođen za administrativne potrebe Glavnog ureda MKF EKI i MKD EKI u Sarajevu, pogodan za smještaj i rad zaposlenika (kancelarijski prostor) i smještaj arhive (arhivski prostor) useljiv i slobodan od prava i stvari trećih lica sa danom zaključenja ugovora o kupoprodaji;
  3. Posjeduje odgovarajuću upotrebnu dozvolu za obavljanje poslovne djelatnosti MKF EKI i MKD EKI ili uz ponudu priloženu izjavu da navedena upotrebna dozvola može biti pribavljena prije zaključenja ugovora o kupoprodaji;
  4. posjeduje:
    a) minimalno neto korisnu površinu 850 m², a maksimalno neto korisnu površinu 1100 m² (dozvoljeno odstupanje od navedene površine +/- 5%) za kancelarijski prostor,
    b)najmanje 5 (pet) parking mjesta (dozvoljeno odstupanje u pogledu broja parking mjesta),
    c)minimalne neto površine 600 m² za arhivski prostor (prihvatljivo i podrumske prostorije).

Nemogućnost ispunjenja uslova iz tačke 4. c) ne isključuje pravo na dostavljanje ponude definisane u tački 4. a) i 4.b).

U toku razmatranja ponuda, prednost će imati ponuda u kojoj se nudi adekvatan kancelarijski prostor u odnosu na postojanje ili nepostojanje traženog arhivskog prostora.

Uz ponudu potrebno je priložiti idejni projekat za objekat sa tlocrtom, kopiju katastarskog plana sa pratećom dokumentacijom koja uključuje vizualizaciju objekta (medij sa 3D prikazom odnosno fotografije objekta).

b) poslovni prostor u izgradnji koji je predmet nabavke treba da: 

  1. je u izgradnji na području Grada Sarajeva i imaće osiguran odgovarujući kolski i pješački pristup i osigurane priključke na komunalnu infrastrukturu;
  2. se može prilagoditi za administrativne potrebe Glavnog ureda MKF EKI i MKD EKI u Sarajevu, tako da bude pogodan za smještaj i rad zaposlenika (kancelarijski prostor) i smještaj arhive (arhivski prostor), useljiv i slobodan od prava i stvari trećih lica sa danom utvrđenim u ugovoru o kupoprodaji;
  3. posjeduje građevinsku dozvolu i da je izvijesno da će u razumnom i prihvatljivom roku biti izgrađen i uknjižen, koji ne može biti duži od 2 (dvije) godine računajući od krajnjeg roka za podnošenje ponuda;
  4. posjeduje:
    a) minimalno neto korisnu površinu 850 m², a maksimalno neto korisnu površinu 1100 m² (dozvoljeno odstupanje od navedene površine +/- 5%) za kancelarijski prostor,
    b) najmanje 5 (pet) parking mjesta (dozvoljeno odstupanje u pogledu broja parking mjesta),
    c) minimalne neto površine od 600 m² za arhivski prostor (prihvatljivo podrumske prostorije).

Nemogućnost ispunjenja uslova iz tačke 4. c) ne isključuje pravo na dostavljanje ponude definisane u tački 4. a) i 4.b).

U toku razmatranja ponuda, prednost će imati ponuda u kojoj se nudi adekvatan kancelarijski prostor u odnosu na postojanje ili nepostojanje traženog arhivskog prostora.

Uz ponudu potrebno je priložiti idejni projekat za objekat u izgradnji sa tlocrtom, kopiju katastarskog plana sa pratećom dokumentacijom koja uključuje vizualizaciju objekta (medij sa 3D prikazom odnosno fotografije objekta u izgradnji).

  1. Pravo učešća u postupku

Pravo učešća u postupku imaju svi ponuđači pojedinačno ili grupno (fizička i pravna lica):

- koji su u posjedu i vlasništvu  poslovnog prostora u skladu sa definisanim uvjetima iz ovog Poziva

ili

- čiji poslovni prostor je u izgradnji, za koji je izvijesno da će u definisanom roku iz ponude biti izgrađen i uknjižen (rok ne može biti duži od 2 -dvije- godine računajući od datuma otvaranja ponude), a koji će ispunjavati uslove iz ovog Poziva.

  1. Uvjeti za učešće i potrebni dokazi

Ponuda treba da sadrži sljedeću dokumentaciju i podatke:

a) Za kupovinu izgrađenog poslovnog prostora na području Grada Sarajeva 

  1. tačan naziv, ime i prezime i adresu ponuđača (pravna i fizička lica);
  2. dokaz o vlasništvu nad objektom koje je predmet ponude (pravna i fizička lica);
  3. upotrebna dozvola izdata od strane nadležnog organa ili izjavu da upotrebna dozvola može biti pribavljena prije zaključenja ugovora o kupoprodaji (pravna i fizička lica).
  4. idejni projekat za objekat sa tlocrtom, kopiju katastarskog plana sa pratećom dokumentacijom koja uključuje vizualizaciju objekta (medij sa 3D prikazom odnosno fotografije objekta).
  5. popunjen obrazac za cijenu ponude koji je sastavni dio ovog Poziva (pravna i fizička lica);
  6. izjava ponuđača da objekat koji je predmet ponude nema nikakva opterećenja, te da su riješena sva imovinsko-pravna pitanja i da nije opterećen pravima trećih osoba. Izjava se daje pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću (što mora biti jasno naznačeno na istoj), a potpis ovlaštene osobe ovjerava se kod nadležnog organa (notar ili općina) - (pravna i fizička lica);
  7. identifikacioni dokument i potvrdu o prebivalištu - (fizička lica);
  8. rješenje o upisu u registar poslovnih subjekata ili aktuelni izvod iz registra poslovnih subjekata ne stariji od 3 mjeseca (original ili ovjerena kopija) (pravna lica);
  9. potvrdu o registraciji kod nadležne Porezne uprave - JIB (ovjerena kopija) (pravna lica);
  10. uvjerenje o registraciji ponuđača u sistemu PDV-a (pravna lica – ukoliko su registrovani PDV obveznici);
  11. izjavu ponuđača o izmirenim svim komunalnim uslugama - ovjerenu od strane nadležnog organa (notar ili općina) – (pravna i fizička lica);
  12. izjavu kojom dokazuje minimalni vremenski period važnosti ponude: 90 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda – ovjerenu od strane nadležnog organa (notar ili općina) – (pravna i fizička lica);
  13. uvjerenje Suda BiH i Potvrdu suda prema sjedištu kojim dokazuje da u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za krivično djelo učešća u kriminalnoj organizaciji, za korupciju, prevaru ili pranje novca – (fizička i pravna lica);
  14. uvjerenje nadležnog suda ili organa uprave kod kojeg je registrovan ponuđač, kojim se potvrđuje da nije pod stečajem, niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti - (pravna lica);
  15. uvjerenje izdato od strane nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je ponuđač izmirio dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penziono i invalidsko i zdravstveno osiguranje (pravna lica)
  16. uvjerenje izdato od strane nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je ponuđač izmirio dospjele obaveze u vezi s plaćanjem direktnih i indirektnih poreza - (pravna lica);
  17. uvjerenje od nadležne Porezne uprave da ponuđač nema neizmirenih obaveza po osnovu poreza i javnih prihoda - (fizička lica);
  18. uvjerenje o nekažnjavanju - (fizička lica);
  19. uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka - (fizička lica);
  20. potvrda banke o otvorenom transakcijskom/tekućem računu - (pravna i fizička lica);
  21. izjavu ponuđača o prihvatanju svih uvjeta iz Poziva – ovjerenu od strane nadležnog organa (notar ili općina) – (pravna i fizička lica);

b) Za kupovinu poslovnog prostora na području Grada Sarajeva koji je u izgradnji 

  1. tačan naziv, ime i prezime i adresu ponuđača (pravna i fizička lica);
  2. dozvola za građenje izdata od strane nadležnog organa (pravna i fizička lica);
  3. idejni projekat za objekat sa tlocrtom, kopiju katastarskog plana sa pratećom dokumentacijom koja uključuje vizualizaciju objekta (medij sa 3D prikazom odnosno fotografije objekta).
  4. ovjerena izjava ponuđača kojom se definiše rok završetka izgradnje poslovnog prostora, sticanja uslova za prijenos vlasništa i uvođenja u posjed(fizička i pravna lica);
  5. popunjen obrazac za cijenu ponude koji je sastavni dio ovog Poziva (pravna i fizička lica);
  6. izjava ponuđača da objekat koji je predmet ponude nema nikakva opterećenja, te da su riješena sva imovinsko-pravna pitanja i da nije opterećen pravima trećih osoba. Izjava se daje pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću (što mora biti jasno naznačeno na istoj), a potpis ovlaštene osobe ovjerava se kod nadležnog organa (notar ili općina) - (pravna i fizička lica);
  7. identifikacioni dokument i potvrdu o prebivalištu (fizička lica);
  8. rješenje o upisu u registar poslovnih subjekata ili aktuelni izvod iz registra poslovnih subjekata ne stariji od 3 mjeseca (pravna lica);
  9. potvrdu o registraciji kod nadležne Porezne uprave - JIB (pravna lica);
  10. uvjerenje o registraciji ponuđača u sistemu PDV-a (pravna lica – ukoliko su registrovani PDV obveznici);
  11. izjavu kojom dokazuje minimalni vremenski period važnosti ponude: 90 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda – ovjerenu od strane nadležnog organa (notar ili općina) – (pravna i fizička lica);
  12. uvjerenje Suda BiH i Potvrdu suda prema sjedištu kojim dokazuje da u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za krivično djelo učešća u kriminalnoj organizaciji, za korupciju, prevaru ili pranje novca – (pravna lica);
  13. uvjerenje nadležnog suda ili organa uprave kod kojeg je registrovan ponuđač, kojim se potvrđuje da nije pod stečajem, niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti - (pravna lica);
  14. uvjerenje izdato od strane nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je ponuđač izmirio dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penziono i invalidsko i zdravstveno osiguranje (pravna lica)
  15. uvjerenje izdato od strane nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je ponuđač izmirio dospjele obaveze u vezi s plaćanjem direktnih i indirektnih poreza - (pravna lica);
  16. uvjerenje od nadležne Porezne uprave da ponuđač nema neizmirenih obaveza po osnovu poreza i javnih prihoda - (fizička lica);
  17. uvjerenje o nekažnjavanju - (fizička lica);
  18. uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka - (fizička lica);
  19. potvrda banke o otvorenom transakcijskom/tekućem računu - (pravna i fizička lica);
  20. izjavu ponuđača o prihvatanju svih uvjeta iz Poziva – ovjerenu od strane nadležnog organa (notar ili općina) – (pravna i fizička lica);

Napomene:

  • Ukoliko se radi o bračnoj stečevini ili suvlasništvu, neophodna je saglasnost supružnika/svih suvlasnika za prodaju poslovnog prostora ovjerena od strane ovlaštenog organa.
  • Dokumentaciju je potrebno dostaviti u orginalu ili ovjerenoj fotokopiji
  • Obrazac za cijenu ponude se pribavlja kod ovlaštenog lica naručioca slanjem zahtjeva na e-mail adresu: atlic@eki.ba ili u sjedištu naručioca na adresi: Generala Mehmeda Alagića br. 9, Sarajevo.
  1. Rok za dostavljanje ponuda

Rok za dostavljanje ponuda po ovom Javnom pozivu je 45 dana, računajući od dana objavljivanja u javnim sredstvima informisanja. Ukoliko Poziv ne bude istovremeno objavljen u sredstvima javnog informisanja, kao datum objave poziva računa se datum posljednje objave.

U razmatranje će se uzeti samo ponude koje su stigle najkasnije do krajnjeg roka za prijem ponuda određen ovim Javnim pozivom, a neblagovrmeno dostavljene ponude se neće uzeti u razmatranje i bit će vraćene ponuđačima bez otvaranja.

  1. Kriteriji za izbor najpovoljnije ponude

Ugovor će se dodijeliti kvalificiranom ponuđaču na osnovu ekonomski najpovoljnije ponude u skladu sa sljedećim kriterijima:

  • Ponuđena cijena potpuno funkcionalnog poslovnog prostora/vrijednost potrebnih ulaganja
  • Pogodnost lokacije s obzirom na namjenu poslovnog prostora
  • Rok uvođenja u posjed i sticanje uslova za prenos vlasništva na poslovnom prostoru
  • Funkcionalne karakteristike poslovnog prostora
  • Način i uslovi plaćanja 
  1. Način izrade i dostave ponuda

Ponuđač svoju ponudu dostavlja u papirnatom obliku u zatvorenoj koverti do roka za dostavu ponuda iz tačke 3. ovog Poziva uz obavezno dostavljanje priloga iz zahtjeva.

Ponuda se može dostaviti putem pošte ili lično na adresu naručitelja:

MIKROKREDITNA FONDACIJA EKI SARAJEVO/MIKROKREDITNO DRUŠTVO EKI DOO SARAJEVO, GENERALA MEHMEDA ALAGIĆA 9 , 71 000 SARAJEVO

Na koverti je ponuđač obavezan naznačiti:

  • naziv naručioca;
  • naziv predmeta nabavke;
  • svoj naziv i adresu;
  • naznaku „NE OTVARAJ“.
  1. Ostale napomene

Otvaranje ponuda neće biti javno, a izvršiti će se komisijski od strane naručitelja u roku od 15 dana nakon isteka roka za dostavu ponuda.

Ponuđači koji uredno dostave ponude biće obaviješteni o ishodu izbora u roku od 7 dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude, a najkasnije 90 dana nakon isteka roka za podnošenje ponuda.

Ponuđač može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obaveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude. U tom slučaju, neotvorena ponuda se vraća ponuđaču.

Naručilac zadržava pravo poništenja poziva za vrijeme trajanja poziva.

Naručilac zadržava pravo da ne izabere niti jednog ponuđača čak i ako ponude odgovaraju zahtjevima iz ovog poziva u slučaju da Naručiocu ne odgovara bilo koja od karakteristika bilo kojeg ponuđenog objekta/prostora, kao i u slučaju da je najpovoljnija ponuđena cijena veća od sredstava koje je naručilac planirao za konkretnu nabavku.

U slučaju poništenja poziva ili odustanku od izbora bilo kojeg ponuđača prije isteka ili do isteka 90 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda, Naručilac ne snosi obavezu naknade bilo kakve štete ili troškova bilo kojem ponuđaču koje je on imao u vezi sa ovom ponudom.

 

Kontakt osoba: Mirza Atlić
Info telefon: 035-300-476 / 062-715-910
Email: mirza.atlic@eki.ba

Obrazac za cijenu ponude izgrađenog PO Obrazac za cijenu ponude PO u izgradnji

Copyright © 2024 Developed by Leftor